Yaaay imma turning 19 todayyyyyyy
23 of Aug

laceandstockings:

anxius:

wicked-youth:

loveandjealousy:

foreverwithjesusineternity:

tyleroakley:

Two years after losing his wife to cancer, a man re-created his wedding photos with their young daughter.

Second time reblogging.

😭

wow

​the one with her standing on his feet got me

😭

well this is sooooo beauuuutiiifuuuuulllllllllll

Everyone who reblogs this I will draw you a little picture based on your blog

dotterall:

I mean it. Everyone.

Re really ?????

z-co:

Hello baes! Here’s another treat for my amazing followers. This one is smaller than my last one but it still has some goodies you’ll like I’m sure. If you have any questions, don’t hesitate in contacting me. Have a great day yo! 

Anyways, here you have the rules:

-You can reblog as many times as you want.

-Likes count.

-Anyone can enter the giveaway (don’t follow and unfollow after the giveaway please [das rude])

-There will be 3 winners for this giveaway. Selected with random.org

-Winners will be announced privately because I know how some of you can get and I don’t wanna be responsible of anyone getting harassed

-Shipping internationally.

-Strictly NO GIVEAWAY BLOGS please. I mean this.

-You gotta be at least 16+ or have your parents permission to share your personal info

-Please, follow my “/giveaway” tag for any updates/info about the giveaway or if you have any questions.

-The giveaway ends on September 1st. That’ll give you time to reblog and have your chances increase.^=^

Under the cut you’ll find the details of the items that are given away. It’s quite long so that’s why I put under it.

Read More

first-kiss-since-45:

vikadi:

set of nostalgia drawings by gabriel picolo. i don’t think i have enough space on my tumblr for all his works that i’d like to post.

these are incredible

Oma goosh soooo …..

SMROOKIES

Well so they named SR14G to Red Velvet theeeennnn
..
You guys gonna name SR14B as Blue Velvet
.
.
Say this is not true pleaaseeeee
Where are those awesome naaammeeeesssssss

Sometimes….

(Source: kimjongsnoona)

Fujoshi life

I think every time fujoshi reads BL manga they get inner boner :3

2/100 EXO airport  Appearance 

Gooooshh themmmmmmm

Ok le me dies here …… T.T
Crying sooo haaarddddd someone bring me some tissue
By the way i like background soooo muuuchh

17-going-on-18:

chanyeols-wifey-xinnie:

kairendipity:

EXO Couples featured in 女性自身 magazine!

10 | Sudo

09 | Chenbaek

08 | Taohun

07 | Sukai/Kaiho

06 | Layhan

05 | Chansoo/Chando

04 | Hunhan

03 | Taobaek

02 | Baekyeol

01 | Xiuhan

cr; Kairendipity

17-going-on-18 XiuHan Imma cry!!!!

Lol no love for kaisoo lol

No kaisoo but Sudo ???? Ppppfffff you guys are blind

Sometimes sadness and loneliness are better than reality …

jjinijjini:

Lumin(Xiuhan) @ 140628 EXO 1st Concert Lost Planet in Chongqing. - Kiss Per.

우리 경수 잘한다~ 잘한다~ 잘한다~ 다음 콘에서는 더 밀어주길 바래♥

Well i’m not ready to this

how did you find me? put an icon in my ask!

geislun:

☀ — from the sidebar’s ‘recommended’ blogs.
♫ — from the like/reblog notes in a post.
— from a post on someone’s blog.
☼ — from a post on the dashboard.
☯ — from someone’s blogroll.
✘ — from a tag search.
☢ — other (specify).